בקשת המלצה מלקוחות מתבצעת דרך כלי לאיסוף המלצות - הכלי המתקדם והפשוט ביותר עבורכם.

ההמלצה יכולה להישלם ללקוח שלכם - בוואטסאפ (מומלץ) או במייל.


איך מגיעים?

או דרך ממשק הניהול באמצעות לחיצה על הכפתור הירוק המסומן בפלוס וממוקם בצד השמאלי העליון של המסך.


או דרך קישור שקיבלתם בוואטסאפ/מייל ממערכת טופר.


איך משתמשים?

הכי פשוט בעולם - בוחרים כיצד רוצים לשלוח: וואטסאפ או מייל.

בחרתם וואטסאפ - מכניסים שם ואת הטלפון הנייד של הלקוח.

בחרת מייל - מכניסים את השם והמייל של הלקוח.




בקשות ההמלצה שלכם  מהלקוחות ישמרו במימשק הניהול כך שתוכלו לנהל מעקב ותיעוד אחר פניות ללקוחות שטרם הניבו חוות דעת.




  1. ניתן לשלוח לכל לקוח בקשה אחת במייל ואחת בוואטסאפ.
  2. אם אתם רוצים שהלקוח לא יזוהה בשמו המלא, שלחו לו את הבקשה עם ראשי תיבות של שמו או רק שם פרטי.
  3. חוות הדעת חייבת להיות לפחות 100 תווים. זה חשוב לגולשים לקרוא תוכן אמיתי ומלא.


המלצות הן המנוע העיקרי להצלחת פעילות הכרטיס שלכם- באופן גורף וחד משמעי, ככל שיש יותר תגובות עדכניות לכרטיס זוכים ליותר פניות של  לקוחות.